dinsdag 28 december 2010

Second shooter van Gerhard Nel op bruiloft van Leon en Iris

Wat heb ik uitgekeken naar 03 december om als second shooter van fotograaf Gerhard mee te gaan, want dat is een lang gekoesterde droom van mij waarvan ik niet zou denken dat die uit zou komen!! Gerhard Nel is een fotograaf zoals ik graag zou willen worden, maar dan in mijn eigen manier. Zijn style en oog voor ALLES wat er om hem heen gebeurt is zo inspirerend en zijn foto's zijn altijd zo goed! En om als second shooter mee te gaan op een bruiloft is helemaal geweldig! Geen druk dat je alles moet fotograferen, maar gewoon op de achtergrond lekker om je heen kijken en vast leggen wat je ziet. Samen heb je de hele dag op de foto gezet en zijn er meer ontspannen momenten op de foto gekomen.
Het grappige was dat ik Leon en Iris nog nooit gesproken of ontmoet had, maar ik was van harte welkom om de hele dag mee te draaien. Ik ben bij Leon in Almere begonnen met het klaar maken bij zijn ouders thuis, daarna zijn wij naar Leusden gereden om de bruid op te halen om van daaruit naar Buitenplaats Amerongen de rest van de dag door te brengen. Daar hebben wij op het prachtige landgoed de bruidsreportage gemaakt en daarna aansluitend was de huwelijksvoltrekking. Wij konden na afloop lopend naar het gebouw ernaast waar Leon en Iris de bruidstaart ging aansnjden. Heerlijk even een ontspannende tijd met wat familiefoto's die Gerhard heeft gemaakt. Na een heerlijk diner was er tijd voor het feest met als totale afsluiting dat het ging sneeuwen!! Wat een super leuk stel zijn Iris en Leon, ik voelde mij gelijk thuis en wat een prachtige locatie om je huwelijk te vieren op een prachtig landgoed. Het mooiste was denk ik wel dat er die dag sneeuw lag overal en een prachtige zon maakte de dag compleet!
Bedankt Gerhard, Leon en Iris dat jullie mij deel wilde maken van deze mooie dag! Ik heb intens genoten!!

www.kiekiebox.nl

































6 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's!!
    Ik zou bijna zeggen dat het de mooiste zijn die ik tot nu toe van je gezien heb. Die sneeuw doet ook een heleboel, het heeft toch wel wat hoor, trouwen in de sneeuw ;)
    Wat een mooie kiekjes, super gedaan!
    Liefs, Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je verhaal te lezen. Second shooter bij Gerhard, dat is ook mijn droom. Eigenlijk durf ik het Gerhard niet te vragen.....maar ik zal toch een keertje de stoute schoenen aantrekken (gezien mijn goede voornemens voor 2011) Erg mooie foto's! Top!
    Groetjes,
    Rika Conradi
    RiCon Fotografie
    Ridderkerk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Ing! deze foto's zijn echt prachtig! echt heeeeel mooi! kun je weer supertrots op zijn!
    liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,

    Wat een schitterende foto's! Wij zitten momenteel op huwelijksreis in de sneeuw en het is echt heel mooi om deze foto's te zien. We vonden het ontzettend leuk dat je erbij was op 3 december!

    Groetjes Leon en Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Inge.
    We kregen je link door van Leon en Iris.
    Mooie foto's zeg. Leuk om zo terug te kunnen kijken op die geweldige dag.
    Perfect gedaan en veel succes in de toekomst.
    Groeten,
    Margo en Leen Bakker Almere

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto's zien er uit als in een sprookje.
    Wat heb je dat fantastisch vastgelegd, in 1 woord, wauw!
    X Sabine

    BeantwoordenVerwijderen