woensdag 7 september 2011

Bruiloft in Bergen Noord Holland

Zaterdag 27 Augustus 2011 ging de broer van een van mijn beste vriendinnen trouwen met Birgitte! Bijzonder om daar aanwezig te mogen zijn en hun dag van zo dichtbij mee te mogen maken. Wat het zo bijzonder maakte voor mij is dat hun huwelijk echt was. In de ceremonie wat gehouden werd in de Ruïnekerk in Bergen de mooie en blijde dingen genoemd werden, maar ook pijnlijke zoals geliefden die ze verloren hebben. Dat te kunnen en durven benoemen maakt het persoonlijk en echt. Ook ik heb moeite gehad om mijn tranen in te kunnen houden. Heerlijk dat Birgitte samen met en vriendin zich bezig heeft gehouden met de decoratie en ze hebben zelf de zaal in Blooming hotel in Bergen bekleed waar ze gingen eten. Erg mooi en leuk om te fotograferen! Ik wens jullie al het geluk, liefde en gezondheid van de wereld en dat jullie samen heel oud mogen worden!





/>












8 opmerkingen:

  1. Werk om trots op te zijn, Inge, die laatste foto van de eettafel en gekleurde verlichting is erg pakkend, vooral! Goed wit balans ook- ziet er schoon uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's van een prachtige romantische dag...dat heb je goed weten vast te leggen. En vooral de liefde is mooi te zien. Goed gedaan! Groetjes, Dominique (getuige birgitte)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige set foto's Inge! Ik vind ook de foto's van de tafels, het landhuis en de details echt super mooi!
    Liefs, Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie bruiloft en supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb vandaag de totale foto- impressie gezien van deze bruiloft. In één woord: subliem!
    Wat een schitterend beeld van een prachtige dag voor dit lieve bruidspaar.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Marianne voor je compliment! En natuurlijk alle andere ook nog. Ik heb ook echt genoten die dag.

    BeantwoordenVerwijderen