maandag 4 november 2013

Ongedwongen familie fotosessie Bergen!

Wat een mooie dag en wat een super leuke familie was het om familiefoto's te maken!
Normaal laat ik niet snel foto's zien van een familiesessie, omdat het vaak lastig is om het ongedwongen te houden en spontaan, waar ik juist zo van hou! Deze familie ook en wilde ook echt niet allemaal in een rijtje naar de lens kijken en juist daarom was het zo leuk om deze familie te mogen fotograferen! Het prachtige zonnetje en de groene bladeren maakte het plaatje helemaal compleet.

Saskia en de rest van de familie, bedankt dat ik deze foto's van jullie mocht maken, ik heb genoten!

Willen jullie ook z'on ongedwongen familiesessie dan doe ik dat graag! Je kan contact opnemen via de mail info@jongfotografie.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten