maandag 13 september 2010

MIJN SITE IS ONLINE!!

Het is zover, mijn eigen site is online!

www.jongfotografie.nl

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er best trots op ben! Mijn eigen gemaakte foto's, mijn eigen logo en style zoals ik het graag zou willen uitstalen. 

Mijn broer Andre wil ik bedanken voor alle uren die hij erin heeft gestopt en heel veel geduld had met mij!

Graag hoor ik jullie reactie hierover. Zouden dingen beter kunnen, werkt het makkelijk en is het duidelijk.

Wil jij mijn recente werk blijven volgen dan kun jij je aanmelden op deze blog aan de rechterkant, dan krijg je een bericht waarneer ik nieuwe foto's plaats.

Liefs, Inge

4 opmerkingen:

  1. Hi Inge,
    Je site ziet er geweldig uit, net als de foto's.
    Leuk dat je me op de hoogte hebt gehouden hiervan, want wie weet werken wij nog eens samen.
    Ik zal je blog zeker in de gaten houden en mocht ik nu of in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen (of voor je bruidsparen natuurlijk), dan hoor ik het wel.
    Veel succes!

    Groetjes,
    Sabine Schravemade
    Beleveniz Wedding & Partyplanner
    www.beleveniz.nl
    06-43201200

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeej je site is online! Echt onwijs leuk om zo de prachtige foto's die je maakt te bewonderen. Je site ziet er heel goed uit! Ook je eigen logo... geweldig.
    veel plezier met je mooie werk.

    liefs Tirza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge,

    Wat een prachtige site!
    En wat ontzettende leuke en mooie foto s van Duco en Evi. Wees inderdaad trots op je werk en site. Veel succes ermee. Ik hou je in gedachten voor portret foto s, wie weet van onze kleine Feline.

    Groetjes (juf) Judith, Martin en Feline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Inge,

    Super leuk hoor, je eigen site!
    Mooi werk, echt je eigen stijltje.
    Ga zo door!

    Liefs Else

    BeantwoordenVerwijderen