dinsdag 11 maart 2014

We love weddings weekend op Ameland




Wat heb ik uitgekeken naar ons jaarlijkse uitje met Welovewedding! Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn fotografen collega's op Ameland! 1x per jaar gaan wij met elkaar een aantal dagen naar een mooie locatie om van te elkaar te leren, elkaar te stimuleren en een gezellige tijd met elkaar te hebben. Dit jaar zaten wij in een fantastisch hotel Nobel op Ameland.  Het voelde als vakantie met zo'n mooie en sfeervolle locatie, prachtig weer en met de boot over moeten om bij je bestemming te komen. Ik heb genoten van iedereen, gelachen, geluisterd naar toffe presentaties, oesters geproefd tijdens het wad lopen, foto opdrachten met elkaar uitgevoerd, heerlijk geslapen en heerlijk gegeten. Kortom een top weekend! Ik ben dankbaar dat ik bij zo'n groep van geweldige fotografen mag horen!



Fotocredit groepsfoto: Marco http://www.sassen-verstraaten.nl


Deze foto was een foto opdracht waarin iedereen in een paar foto's moest laten zien wie jij bent.
Ik hou van geel en van ranonkels, maar dat kon ik daar niet vinden. Ik ben wat dieper gaan zoeken in mijzelf en kwam op deze beelden. Ik ben moeder van 2 prachtige kids en ik hou van fietsen. Ik kom ook vaak op het strand en de duinen, dus het klopt helemaal. Mijn voeten van mijn levenspad, nog niet weten wat ik nog tegenkom. Links onder de foto van het strand, want ik hou van rust, ruimte en kunnen kijken naar een horizon. Rechtsonder een foto die een soort van transparant is en zo voel ik mij ook. Lichte foto's zijn mijn stijl, maar eigenlijk had er nog een beetje geel ingemeten;-)


Omdat ik niet altijd wilde fotograferen, heb ik mijn fototoestel nauwelijks gepakt. Ik wilde gewoon genieten van mijn collega's en de gezelligheid zonder de hele tijd door een lens heen te kijken. 
Met mijn Iphone heb ik nog wel wat snapshots gemaakt!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten