dinsdag 11 juni 2013

Fotosessie op de kermis in Alkmaar met mijn eigen kids


Deze fotosessie kwam ik ineens weer tegen en deze foto's zijn zeker niet meer recent. Toch blijf ik dit z'on leuke fotosessie vinden met mijn eigen kinderen. Veel mensen vragen of ik niet de hele dag mijn eigen kinderen aan het fotograferen ben, dat is dus zeker niet zo! Juist omdat ik al veel foto's maak vind ik het heerlijk om thuis niet altijd mijn toestel te pakken en moet ik er dus vaak bewust even aan denken om ook tijd te nemen voor mijn eigen kinderen. Deze fotosessie is genomen op de kermis in Alkmaar, daar waren wij die week al een paar keer voorbij gefietst en hun wilden er heel graag naar toe. Deze foto's betekenen veel voor mij, omdat het foto's zijn van dingen waar ze van houden, niet geposeerd is en lekker veel kleur in zit!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten