donderdag 28 februari 2013

Zwangerschapsfotosessie in Alkmaar met veel regen!


Maartje stuurde mij een mail met de vraag ik nog beschikbaar was als hun een weekendje naar Alkmaar zouden komen. Het was een verrassing voor haar vriend ArneJan en ook omdat ze nog niet veel foto's van haar zwangere buik had. Ik had gevraagd wat bij hun past zodat wij dat misschien konden combineren met de foto's. Ze vertelde dat ArneJan gek is op water, al was het maar een klein slootje. Hij werkt ook bij Rijkswaterstaat  en had net laarzen gekregen, daar kon ik natuurlijk wel wat mee! Op de dag dat wij hadden afgesproken was er genoeg water.....het kwam met bakken uit de hemel vallen!! Nadat wij totaal nat waren geregend en het echt heel koud hadden gekregen zijn wij nog even de binnenstad van Alkmaar in gegaan om lekker iets warms te drinken en nog wat foto's binnen te maken. Ik ging daarna naar huis en hun hadden nog een lekker weekendje Alkmaar voor de boeg!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten