dinsdag 5 juli 2011

Familie fotosessie in de duinen van Schoorl

Ik loop zo achter met mijn blog, terwijl ik zoveel leuke en mooie sessies heb liggen om te bloggen. Deze familiesessie heb ik gemaakt eind mei in de duinen van Bergen/Schoorl. In de ochtend hadden wij afgesproken bij mijn fotostudio en vandaag uit ben ik gezellig met hun meegereden. Het was gelijk gezellig en leuk met de kids Guus en Eva en ook papa en mama waren relaxed. De kinderen vonden het heerlijk dat ze lekker in de bomen mochten klimmen en lekker mochten rennen en vonden het totaal niet erg dat ik foto's aan het maken was van ze. Eva vond mijzelf zo lief dat ze graag wel op visite wilde na de foto's, zo schattig! Wij hebben een heerlijk ochtend gehad en om het helemaal af te maken werd ik getrakteerd op een dranktje en een taartje bij een leuk cafe/restaurant "Duinvermaak" in Bergen. Wat een top baan heb ik toch!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten