maandag 6 juni 2011

Bruiloftsfotografie Henk en Adinda

Het heeft even geduurd voordat ik deze bruiloft kon bloggen, maar op 06 mei 2011 was de grote dag aangebroken van Henk en Adinda! Dit was zeker een speciale bruiloft om te fotograferen omdat ik Henk al heel lang ken. Zijn zus is een hele goede vriendin van mij en zij was die dag ceremoniemeester, dus erg leuk om samen dit te mogen doen! De dag begon in Beverwijk in het huis van Adinda haar ouders en het was er erg gezellig en rustig dat ik aankwam. Nadat haar vriendinnen haar geholpen hebben in haar jurk en alles helemaal op en top was mocht Henk aanbellen, aangezien hij al even buiten stond. Op dat moment regende het pijpestelen en bleef hij heerlijk in de auto wachten totdat het droog werd. Na een paar minuten belde hij aan en deed Adinda de deur voor hem open. Ik heb intens genoten van hun liefde voor elkaar, zo puur en echt en spatte ervan af! Wij hebben foto's gemaakt in omgeving Heemskerk en zijn vandaar uit rechtsstreeks naar het gemeentehuis Heemskerk gereden. Prachtige locatie en een prachtig landhuis zowel van buiten als van binnen. Het sfeertje was de hele dag relaxed en gezellig en na het gemeentehuis zijn wij lopend het park ingegaan om daar familiefoto's te maken.
Henk en Adinda, bedankt dat ik zo welkom was de hele dag om het van dichtbij mee te mogen maken. Ik wens jullie al het geluk en liefde toe!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten