vrijdag 11 maart 2011

Kinderfeestje Alyssa

Over het algemeen fotografeer ik niet veel kinderfeestjes, maar omdat het nog rustig is met bruiloften vind ik het af en toe heel erg leuk om te doen. Daarbij komt kijken dat Alyssa mijn nichtje is (dochter van mijn broer Richard) en dit heel graag wilde doen met haar kinderfeestje. Ik zelf heb dus ook een top middag gehad met al die prachtige meiden die niet meer te houden waren om op de foto te gaan!
Na het cake eten, drinken en zingen voor de jarige zijn de meiden aan tafel gegaan waar alle spiegels en make-up klaar stond. Ik heb de jarige opgemaakt en de vriendinnen mochten het dan nadoen bij hun zelf en keek het het later na. Toen iedereen mooi opgemaakt was en haren waren gedaan, kwamen de glitter kleding uit iedereen zijn tas om daarna 1 voor 1 op de foto te gaan. Toen moesten natuurlijk nog de groepsfoto's, gekke foto's, vriendinnen foto's, springfoto's en als ik niet had gezegd dat ik klaar was, waren ze nog wel een tijdje bezig geweest!!
Hieronder een overzichtje van een gezellige, giegelende en toeterende oren middag met echt prachtige meiden. Zo zag ik er dus echt niet uit op mijn 9de!!!

























1 opmerking:

  1. Kom voor het eerst op deze blog. Deze staat vol met prachtige foto's! De foto's van deze meiden zijn erg leuk en spontaan. Was voor hen vast een echt feest om zich helemaal te mogen optutten. Prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen