dinsdag 15 maart 2011

Fotosessie Chris en Jens in de fotostudio

Chris en Jens kwamen gezellig langs in de studio om een mooie portretfoto te laten maken voor hun papa zijn verjaardag!
Ik kreeg te horen dat Jens vaak helemaal geen zin heeft in foto's maken en toen ik vroeg aan hem of hij mooi op de foto ging knikte hij hard nee. Dat beloofde wat, dacht ik bij mijzelf. Ze mochten dus eerst lekker even spelen in de studio, terwijl de grote mensen even een kopje koffie gingen drinken.
De fotosessie ging helemaal geweldig en Jens had er erg veel zin in, ik zette hem op een stoel en hij begon "de wielen van de bus gaan rond en rond" te zingen en stopte niet meer totdat hij alle coupletten had gehad. Na elke couplet gingen wij hard klappen en begon hij spontaan te lachen en ging weer vrolijk verder zingen. De broers zelf vonden elkaar ook erg lief en vond het mooi om te zien hoe ze met elkaar om gaan. Chris deed alles wat ik vroeg als hij maar af en toe gekke bekken mocht trekken. In 1 woord een TOP sessie!!







3 opmerkingen:

  1. Hele mooie serie Inge! Eus, wat leuk om te zien hoe groot Chris is geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Inge, ze zijn SUPER! Kan niet wachten tot ik de CD heb ;-)
    Bedankt voor de leuke dag, zonder je open persoonlijkheid en ontspannen manier van omgaan met de kids was het vast niet zo goed gelukt!
    liefs,
    Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn natuurlijk bevooroordeeld, maar wat zijn het prachtige mannetjes... en wat zijn het geweldige foto's! Knap gemaakt!
    Op de website zien ze er al goed uit, we kunnen niet wachten tot we een paar mooie afdrukken hebben.

    Trotse oma en opa

    BeantwoordenVerwijderen