maandag 31 januari 2011

Fotosessie baby Levi 5 maanden

Zaterdag was ik bij Levi en zijn papa en mama thuis in Zaandam om een fotosessie te maken. Hij was heerlijk zijn flesje aan het drinken totdat ik binnen kwam, ik kreeg gelijk een grote glimlach van hem en wilde daarna alles goed volgen. Omdat de kachel hoog stond had Levi er rode wangen van gekregen en wij ook na een tijdje allemaal.
Wat had hij er zin en wat een lol heeft hij al in zijn jonge leventje. Ik heb echt genoten van hem en als hij even niet wilde lachen begon zijn papa een taal te spreken die alleen Levi snapt volgens mij, want hij had er dikke lol om. Handig om zo'n papa in de buurt te hebben!







4 opmerkingen:

  1. Hoi Inge,

    Wat een fantastische foto's! Wij zijn erg trots op ons kleine fotomodelletje! Het was een leuke shoot en ik zal je aan iedereen die maar wil aanraden...

    Groetjes,

    Roel (en Ramona)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's!!!!
    En wat een kanjer is het toch!!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Inge

    Wederom een mooie shoot van mijn neefje Levi.
    Als Jesse straks wat ouder is willen wij met zn 3tjes nog een keer.....

    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,

    Mooie foto's maar het zijn niet zo veel foto's het zijn er maar zeven
    Nou voor mij kan je er meer maken maar ze zijn wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen