woensdag 26 januari 2011

Eric en Janneke, bruidsfotografie in Alkmaar

Op vrijdag 14 januari zijn Eric en Janneke getrouwd in Alkmaar. Het was weer mijn eerste trouwreportage die ik ging fotograferen voor 2011 en ik had er zin in! Het weer was erg grijs en regenachtig, maar dat heeft de sfeer zeker niet tekort gedaan. Eric en Janneke hadden alles in de avond gepland in Grand Hotel Alkmaar en het was dan ook voor het eerst dat daar de huwelijksvoltrekking werd voltrokken en dan ook nog eens om 20:00 in de avond! Wat was het knus en intiem met al die kaarzen en houtkachel en wat het helemaal speciaal maakte was dat het zusje van Janneke, Else iets ging vertellen en ook mocht helpen met het officiele gedeelte in gepaste kleding. Gelukkig zijn de foto's wel in de middag gemaakt en konden wij daarvoor terecht in de Grote Kerk van Alkmaar, omdat het toch wel erg slecht weer was buiten. Janneke is ook 6 maanden zwanger wat de dag extra mooi maakte voor hun en voor mij! Ik wilde natuurlijk ook wel een paar foto's van haar trouwjurk met een klein buikje fotograferen en het was ook zo mooi om te zien dat ze samen er zo van genieten. Janneke en Eric, wat een prachtige mensen zijn jullie! Ik heb mij zo thuis gevoeld, bedankt voor jullie gezelligheid en dat ik deel mocht zijn van jullie mooie trouwdag! Geniet van alle voorbereidingen van jullie kleintje!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten