dinsdag 30 november 2010

Dikke lol met fotografie vriendin Moniek

Het is alweer even geleden dat ik samen met Moniek, die ook fotografe is, in de ochtend had afgesproken om samen te fotograferen. Ik had aan Moniek gevraagd of zij foto's wilde maken van mij voor op mijn site en gelukkig wilde ze dat! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vreselijk vind om voor de lens te staan en sta veel liever achter de camera. Maar ondanks dat hebben wij dikke lol gehad met elkaar. Wij hadden over de mail al heel veel met elkaar gesproken over ons vak en dit was de eerste keer dat wij elkaar zagen, maar het voelde alsof wij elkaar al jaren kennen. Wij hebben heel wat foto's van elkaar geschoten! Daarna hebben wij onze modderschoenen met babydoekjes (toch handig dat je als mama altijd dat soort dingen in je tas hebt zitten) schoongeboent en zijn wij daarna naar studio Twisk gereden om een bruiloftsfotografen bijeenkomst te hebben en ook daar enorm genoten van alle nieuwe collega's!

Bewonder ook Moniek haar foto's op haar site; www.photomo.nl






1 opmerking:

  1. Leuk Inge! Leuk om jouw verhaaltje ook te lezen!
    Dikke knuffel voor jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen