zondag 11 juli 2010

Opening van mijn eigen Jong fotografie studio!!

Zaterdag 03 juli 2010 was de opening van mijn eigen studio/atelier Jong fotografie!!Mijn hobby, droom en passie is uitgekomen. Een eigen prachtige en grote werkruimte naast de school van Duco waar ik heerlijk mijn ei kwijt kan.

Wat heb ik genoten van deze bijzondere dag! Twee maanden hard geklust om het een paleisje te maken zoals ik het in mijn hoofd had en dat is voornamelijk gelukt omdat mijn hele lieve man Menno kei hard gewerkt heeft in de avonduren samen met mijn broer Richard en een aantal mannen. Mannen, jullie zijn kanjers, thanks! Ik ben echt super blij en dankbaar!






Als laatst bleef mijn familie nog een Chineesje eten om het samen af te sluiten, deze mooie en geslaagde dag met allemaal mensen die mij lief zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen